Pillanatok a természet titkaiból

2014. május 24., szombat

Mikepércs: Cigánycsuk

Ismét új helyen próbálkoztam, elsősorban sárgabillegetőt vártam egy alacsony karóra, ahol már többször megfigyeltem, amint tollászkodott vagy csak üldögélt. De cigánycsukok és tövisszúró gébicsek is mozogtak a közelben. Reggel 5 óra körül értem ki, ekkor már a Nap is megjelent a horizonton. Gyorsan bevackoltam magam a túl egyszerű és kényelmetlen lesembe, aztán vártam. Hamarosan a lesem tetején landolt egy kismadár szótlanul, ezért nem is tudtam miféle. Viszont pár pillanat múlva már az előttem levő karón termett. A Nap szépen megvilágította a cigánycsuk mellét:

Cigánycsuk (tojó)

Két fotó készült róla, aztán elrepült. Később még rászállt a les tetejére, de elém már nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése