Pillanatok a természet titkaiból

2014. május 25., vasárnap

Mikepércs: Cigánycsuk ismét

Egy hete kinéztem egy kis galagonya bokrot, amire a csukok előszeretettel ülnek rá. Ennek a közelébe vittem pár napja a lesemet, ma pedig szerettem volna megnézni, mi újság van ott. Csakhogy amikor hajnalban felkeltem, elkezdett cseperegni az eső. Ez nem volt betervezve :( Szerencsére hamar elállt, csak egy kis ijesztés volt. Ezúttal még napfelkelte előtt kiértem, de a hím ekkor már ott csücsült egy közeli fán. Hát ez most biztosan kifigyeli ahogy én bebújok a lesbe, aztán nem is jön már a közelbe - gondoltam. Ő viszont egy kis idő múlva közelebb jött és egyszer csak az előttem levő bokron termett:

Cigánycsuk (hím)

Pár fotót készítettem róla, ezúttal a csendesebb élőképes móddal, hogy minél kisebb zajt keltsek:

Cigánycsuk (hím)

Cigánycsuk (hím)

Pár másodperc után viszont elszállt, és nem is ült vissza többet, csak egyszer a lesem tetejére. Igaz, én sem tudtam most sokáig maradni, de legalább elcsíptem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése