Pillanatok a természet titkaiból

2013. november 3., vasárnap

Mikepércs: Csízek

Mostanában sem túl nagy a forgalom az itató körül, ezért ma se vártam valami sokat. A borult idő miatt pedig fény sem volt sok. Sokáig nem is történt semmi, ezért meguntam a várakozást és kibújtam a lesből. Abban a pillanatban közeledő cinegék hangját hallottam, ezért már bújtam is vissza. Ráadásul csízeket is hallottam a közelben, ami még jobban lázba hozott. Gyorsan újra elővettem a felszerelést, bár a cinegék hamarosan felszívódtak, viszont nagy örömömre leszállt egy csapat csíz az itatóra. Minden oldalról csízek mártották a csőrüket a vízbe és ittak. Én meg nyomtam a gombot:

Csíz (hím)

Csíz (hím)

Tettem az itató szélére egy követ is, hátha valamelyik madárnak megtetszik és rászáll. A csízeknek annyira megfelelt, hogy egymást túrták ki onnan:

Csíz (hím)

Csíz (hím és tojó)

Aztán pár perc múlva amilyen hirtelen jöttek, olyan hirtelen távoztak. Én pedig örültem, hogy ma is sikerült valamit megörökíteni.

1 megjegyzés:

  1. Ők már csak ilyenek!Meglepik az embert,mire feleszmélünk el is tűntek!Szépek!

    VálaszTörlés