Pillanatok a természet titkaiból

2013. július 30., kedd

Tisza-tó: 1. nap

Az elkövetkező 3 napra a tavalyihoz hasonló Tisza-tavi fotózást terveztem. Arra a helyre akartam menni, ahol tavaly az üstökös gémeket fotóztam. 
A csónak kölcsönzés és bepakolás után elkezdtem evezni. Mintha a tavaly könnyebben ment volna, az is igaz, hogy most volt egy kis szembe szél. Aztán ahogy kezdtem elhagyni a part menti növényzetet, úgy erősödött a szél, és már azon találtam magam, hogy inkább hátrafelé haladok, mint előre. Szembesülnöm kellett azzal, hogy így nem fogok ma odaérni. Na jó, akkor kölcsönzök egy motort, bármennyire is ellene vagyok a Tisza-tavi motoros közlekedésnek. Visszaeveztem hát a kikötőbe, és kértem egy motort, mert ebben a szélben evezővel nem haladok. Semmi gond, 6000 Ft/nap. Egy gyors számolás, 3 napra az 18000. Hát bizony én annyit nem adok érte, amúgy sincs nálam annyi. Na akkor gyerünk vissza, maradok a kikötő közelében, úgyis sok madár röpköd itt, ha más nem lesz, ráállok majd a röpképekre. A mai napból viszont már nem sok maradt, mivel délután indultam útnak, így nem sok kép készült. A fattyúszerkők szinte álltak a szembe szélben, így nem volt nehéz fotózni őket:

Fiatal fattyúszerkő

Estére felhők borították be az eget, amit meg is örökítettem:


Az esőt viszont megúsztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése