Pillanatok a természet titkaiból

2013. július 14., vasárnap

Mikepércs: Gébicsek IV.

Egy hete fotóztam a gébics családot, kíváncsi voltam, mi változott azóta. Már kora reggel kint ültem a lesben, és vártam, hogy megjelenjenek. Azonban ma sokáig nem is történt semmi. A hangjukat időnként hallottam, de nem közvetlen közelről. Az nem lehet, hogy már egyáltalán be se szállnak elém! Persze, hogy nem. 7 óra után meg is érkeztek, előbb a fiatalok ültek a beszállóágra, majd jött az etetés:

Tövisszúró gébics

Fiatal tövisszúró gébicsek

Aztán a tojó is beszállt kis időre:

Tövisszúró gébics (tojó)

Tövisszúró gébics (tojó)

A fiatalok pedig egyre többet vadásztak önállóan, különböző rovarokkal jelentek meg a beszállón:

Fiatal tövisszúró gébics

Fiatal tövisszúró gébics

Fiatal tövisszúró gébics

Fiatal tövisszúró gébics

Tövisszúró gébics (hím)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése