Pillanatok a természet titkaiból

2013. július 27., szombat

Mikepércs: Újra a víztározónál

Egy kis szünet után ma újra a víztározóhoz látogattam. Kíváncsi voltam, milyen eredményt hoz az új hely, ahová legutóbb áthúztam a lesemet. A víz tovább apadt, ami rontotta az esélyeimet. 
Az elmaradhatatlan gólyatöcsök és szárcsák jelentek meg először:

Fiatal szárcsa

Aztán jöttek a sirályok, a múltkor már megfigyeltem egy kis sirályt, most is a megmaradt víz fölött röpködött és le is szállt, csak elég messze tőlem. 
Majd egy billegető cankó jelent meg, itt-ott megpiszkálta a vízi növényzetet:

Billegető cankó

Majd két réti cankó is kergetőzött egyet a közelben:

Réti cankó

Réti cankó

Réti cankó

Az egyik elég közel is jött egy portréhoz:

Réti cankó

Ma nem sok sikeres képet sikerült készíteni, ezért ki is néztem a túlsó part nádszegélye közelében mozgó vízityúkokat és kergetőző fiatal szárcsákat, legközelebb majd ott próbálkozom, ezért ismét áthelyeztem a lest a túlsó part száradó részére.

1 megjegyzés:

  1. Első billinek kár, hogy bemozdult a feje, frankó kép lenne mert jó a mozdulat.

    VálaszTörlés