Pillanatok a természet titkaiból

2022. július 20., szerda

Fogaras: Havasi szürkebegy

Ma reggel a Fogaras felé indulok, úgy tervezem, hogy 3 napot töltök majd a Bâlea-tónál. Délután érkeztem meg, elfáradtam, de azért jól esett felmenni a közeli Paltinu csúcsra. Útban visszafelé megvártam odafent a naplementét:

Másnap délután szinte ugyanoda másztam fel, ismét a naplementében gyönyörködtem:

Harmadnapon a Iezerul Caprei csúcsról néztem le a tóra:

A következő reggel a közelben tanyázó madarakra vadásztam, fiatal házi rozsdafarkút ...:

Házi rozsdafarkú (fiatal)

Házi rozsdafarkú (fiatal)

Házi rozsdafarkú (fiatal)

... és havasi szürkebegyet sikerült megörökíteni, mivel igen bizalmasak voltak, a szürkebegyek sokszor 3-4 m-re voltak tőlem:

Havasi szürkebegy

Havasi szürkebegy (fiatal)

Hazafelé már megszakítottam a hosszú utat, megnéztem a Pișoaia vízesést az Erdélyi-szigethegységben. Sajnos nem sok víz csordogált lefelé, de így is tetszett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése