Pillanatok a természet titkaiból

2020. október 24., szombat

Bükki, zempléni pillanatok

Őszi hangulatú képek reményében túráztam egy hétig a Bükkben és a Zemplénben.

Első nap kicsit eláztam az órákig tartó esőben, de másnap a Mályinka-Bánkút közötti út közelében találtam egy kilátó helyet, ott készültek a következő képek:





A felhők lassan feloszlottak, de a párás levegőt és a napsütést még ki lehetett használni:


Másnap reggel a Dédesi várat látogattam meg, alacsony felhőréteg borította a völgyeket:


A Dédesi Kisvár:


Annyira tetszett ez a párás, ködös hangulat, hogy másnap reggel újra a Kisvárba másztam fel, ahol ilyen képek fogadtak:





Érdemes volt felcipelni a teleobjektívet!



Pár nap múlva ellátogattam még a Zemplénbe is, ahol Füzérről felmásztam a Kis-Milici kilátóhoz. Ezek a képek a kilátóból készültek:



A völgyet ellepi a köd:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése