Pillanatok a természet titkaiból

2014. március 22., szombat

Mikepércs: Énekes rigó fürdés közben

Ismét a pintyfélék aktivitására számítottam, amikor ma reggel elindultam az itatóhoz.
Az idén ma reggel láttam először búbos bankát, a közelben húzott el.
Az első valamire való fotót az egyik vörösbegyről készítettem:

Vörösbegy

Aztán néhány cinege mutatott némi érdeklődést a magvak iránt:

Széncinege

Barátcinege

Kék cinege

Kék cinege

Majd egy darabig semmi nem jött, aztán hirtelen egy énekes rigó ugrott az itató szélére, majd rögtön csobbant is a vízbe és elkezdett fürdeni:

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Énekes rigó

Pár percig lubickolt, aztán amilyen hirtelen jött, ugyanúgy el is tűnt.
Néhány zöldike és meggyvágó is megjelent, de nem mutattak túl nagy aktivitást.
Megpróbáltam a madarakat a vízben levő kőre csalogatni, néhány cinegét sikerült is:

Széncinege

Széncinege






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése