Pillanatok a természet titkaiból

2017. október 22., vasárnap

Fancsikai víztároló: Ködös reggel

Ma hajnalban a Fancsikai víztárolóhoz vettem az irányt, úgy terveztem, hogy tutajról fogok fotózni. 
Még sötétben indultam, de a lényeg, hogy köd volt, ennek pedig kifejezetten örültem. A víztárolónál egy fehér hattyú és néhány szárcsa alakját lehetett kivenni a félhomályban, de a sok hápogás elárulta a récék jelenlétét is. A tutaj összerakása hamar ment, majd vízre szálltam és kerestem egy ígéretes helyet a vízen, ahol lehorgonyoztam.
Nemsokára kisvöcsök jön elő a sűrű növényzet közül, hogy megnézze miféle furcsa dolog jelent itt meg, amelyik kattog is időnként:

Kisvöcsök

A nyugalmi tollruhába öltözött kisvöcsök egy idő után odébbáll, hogy kb. egy óra múlva újra megjelenjen:

Kisvöcsök

Maradnak a szárcsák és az időnként átrepülő nagy kócsagok és szürke gémek.

Szárcsa

A legjobb képeket azért mégis kikötés után, a partról sikerül készítenem egy felszálló nagy kócsagról:

Nagy kócsag

Nagy kócsag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése