Pillanatok a természet titkaiból

2013. december 15., vasárnap

Mikepércs: Az első mezei verebek

Már pár napja igen borús időnk van, meg se próbálkoztam a fotózással. Ma sincs ez másképp, sötét szürkeség lesz egész nap. Nekem viszont elfogyott a türelmem, ezért úgy döntöttem, hogy teszek egy próbát, miután egy kicsit változtattam a "színpadon". Persze a fénytelenség miatt nagyon sok bemozdult kép lett, de egy pár mozdulatlan pillanatot azért sikerült elcsípni:

Széncinege

Széncinege

A mezei veréb csapat már törzsvendég az etetőnél, csak idő kérdése volt, hogy mikor szállnak a megfelelő helyre. Ma sikerült néhányuknak:

Mezei veréb

Barátcinege

Barátcinege

Barátcinege

Széncinege

Kék cinege

Mezei veréb

Kék cinege

Kék cinege

Kék cinege

Kék cinege

Barátcinege

Széncinege

Széncinege

Széncinege

A szajkók is sűrűn jártak a reggeli órákban, de egy új faj is megjelent ezen a helyen: a nagy fakopáncs. Egy hímet és egy tojót is felfedeztem, amint a földre hullott napraforgót szedegetik. Fényképet viszont nem sikerült ma készítenem róluk. Majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése