Pillanatok a természet titkaiból

2013. február 23., szombat

Mikepércs: Barkás cinegék

Mára esőt jósoltak, ezért amikor többé-kevésbé derült reggelre ébredtem, nagyon megörültem. Számítottam rá, hogy most már sikerül elcsípnem a fenyőpintyeket, amelyek rendszeresen megjelentek az utóbbi időben, de mindig csak az etető alatt keresgéltek, amire nem készültem. Most viszont megterítettem az asztalt számukra szép zöld mohával. Le is szállt egyikük, de még mielőtt jó helyet foglalt volna el magának a terített asztalon, jött az egyik törzsvendég fakopáncs és elzavarta. Nem is tért vissza többet. Így maradtak a cinegék:

Fenyvescinege

Barátcinege

Barátcinege

A kis méregzsák:

Barátcinege

Barátcinege

Fenyvescinege

És a szokásos fakopi:

Nagy fakopáncs (tojó)

WebRep
Általános minősítés
Ez a webhely nincs még minősítve
(nincs elég szavazat)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése